Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2011 08:11 - (Не)разказ
Автор: lightwish Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1603 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.10.2011 16:28


image Нямаш нищо против да поседна до теб за малко в тази тъмна нощ, нали? Не е нужно да си говорим. Не ми обръщай внимание. Не искам да преча на самотата ти. Не искам да се оплаквам от моя живот. Ти не би ме разбрала...
Не мога да си обясня защо винаги ми е по-лесно да споделям с непознати. Не е същото като едно време, когато бяхме малки. Не мога да си спомня какво е да нямаш проблеми, да си абсолютно безгрижен, да нямаш „задължения”. Не искам постоянно да съм зает с нещо, да не мога да отделям време за себе си. Не те притеснявам с моето бъбрене,нали? 
Не ми липсва нищо.Не съм усещал тази празнота преди – онази страна илюзия, че тази любов ще е вечна, че тази покупка ще е достатъчна, че това притжание ще замени..., че... ще запълня празнотата. В този свят няма достатъчно за всички. Не знам какво да правя с живта си. Не виждам смисъл... Утре слънцето няма да изгрее отново.
Не искам да си тръгвам, но има нещо, което не съм ти казал. Няма да те забравя никога. Няма да ти благодаря, че ме изслуша. В края на краищата ти не си само една пейка... , но ти не си и моята душа...

Да поседна до теб за малко в тази тъмна нощ? Нужно е да си говорим. Обръщай ми внимание. Искам да преча на самотата ти. Искам да се оплаквам от моя живот. Ти би ме разбрала...
Мога да си обясня защо винаги ми е по-лесно да споделям с непознати. Същото е като едно време, когато бяхме малки. Мога да си спомня какво е да нямаш проблеми, да си абсолютно безгрижен, да нямаш „задължения”. Искам постоянно да съм зает с нещо, да мога да отделям време за себе си. Притеснявам те с моето бъбрене, нали? 
Липсва ми нещо. Усещал съм тази празнота преди – онази страна илюзия, че тази любов ще е вечна, че тази покупка ще е достатъчна, че това притжание ще замени..., че... ще запълня празнотата. В този свят имадостатъчно за всички. Знам какво да правя с живта си. Виждам смисъл... Утре слънцето ще изгрее отново.
Искам да си тръгвам, но има нещо, което не съм ти казал.Ще те забравя веднага. Благодаря, че ме изслуша. В края на краищата ти си само една пейка... , но ти си и моята душа...


Тагове:   разказ,   Да,   не,   нямаш,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lightwish
Категория: Изкуство
Прочетен: 137019
Постинги: 41
Коментари: 111
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930