Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 09:47 - ДА променим живота си...
Автор: lightwish Категория: Изкуство   
Прочетен: 1633 Коментари: 0 Гласове:
0



Всеки от нас има свои модели на поведение. (модел = последователност от случки, която се повтаря в живота ни). Сигурно сте чували изказвания от типа на: „Голям съм карък”, „В живота ми нищо никога не се нарежда както трябва”, „Аз си обичам проблемите”... Всички тези изказвания са модели на повение. Както казва един познат: „Правиш А, правиш Б...получваш Я”.  Ние, навигаторите помагаме на хората да излезнат от своите модели на поведение, да се свържат с природното си АЗ, което знае как да оправи нещата, когато не сме зациклили в модела.  

 Ти сам(а)  изграждаш своята реалност във всеки еднин момент. Ти организираш и решаваш как да въплатиш сценариите на моделите, от които е изграден  твоя живот. Ние може да ти  помогнем да промениш  формата на твоите модели. Стане ли това и съдържанието на моделите  ти със сигурност ще се промени.  

 Разбери повече за нас на  http://www.life-navigators.com/   




Тагове:   модел,   проблем,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lightwish
Категория: Изкуство
Прочетен: 137072
Постинги: 41
Коментари: 111
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930